15 Ocak 2012 Pazar

İSTANBUL OCAK-2012

Yeni yıla daha önce binmeye cesaret edemediğim uçağa binip  çok keyif almakla başladım. İnşallah bana aileme ve herkeze iyi bir yıl olur. Tüm umutlarımızın hayallerimizin gerçekleştiği güzel bir yıl olsun 2012...

2 günlük İstanbul gezimizden görüntülediğimiz karelerle İstanbul'u tekrar gözümün önüne getiriyorum.

Çok güzel bir şehir İstanbul...Tarih kokuyor...

Gezmeye yeni fırsat bulabildiğim İstanbul'da oğluşum ve bana sevgili eşim rehberlik yaptı...2 gün dolu dolu gezdik İstanbul'u...Biraz yorucu oldu ama değdi...

Birinci gün rotamız Sultan Ahmet:

Sultan Ahmet'te konakladık.Turistik bir semt... Sultan Ahmet Camii, Ayasofya Camii, Topkapı Sarayı, Yere Batan Sarnıcı... hepsi bu semtte...Kapalı Çarşısı, Köftecisi, Balık ekmekçisi... İnanılmaz keyif aldım burada konaklamaktan... İlk gün Topkapı Sarayı'nı gezdik. Tam 2,5 saat sürdü... Topkapı Sarayındaki boğaza nazır Cafe'de çayımızı kahvemizi yudumladık soğuğa rağmen... Kapalı Çarşıyı gezdik.Çok büyük bir çarşı ucu bucağı yok . Akşamında Galata Köprüsü altında balık ziyafeti. İstanbul'a gidilir de deniz manzarasına karşı balık yenmez mi ?

İkinci gün Rotamız

İstanbul Boğaz Turu, Taksim, İstiklal caddesi, Cevahir AVM, Forum İstanbul

Boğaz turumuzla başlıyoruz.

Boğazdan çektiğimiz görüntüler:

Oradan İstiklal caddesine geçiyoruz. İstiklal caddesi her daim kalabalık, şık mağazaların bulunduğu bir cadde...

Boydan boya yürüyoruz İstiklal caddesinde. Acıktım sesleri yükseliyor Buriş Beyimizden. Kebapçıda nefisss lahmacun ve köpüklü ayran...